Pristatymo sąlygos
Mūsų parduotuvės www.lilove.lt pristatymo sąlygos:
Pristatymo pasirinkimai: Kad atitiktume Jūsų poreikius, mes bedradarbiaujame su didelėmis kurjerių paslaugų įmonėmis ir galime jums pasiūlyti įvairius pristatymo būdus. Galite pasirinkti standartinį pristatymą į paštomatą arba greitą pristatymą į namus.
Pristatymo laikas: Numatomas pristatymo laikas priklausys nuo pasirinkto pristatymo metodo ir pristatymo vietos. Standartinis pristatymas paprastai trunka 2-7 darbo dienas, o greitas pristatymas užtikrina greitesnį pristatymą per 1-3 darbo dienas.
Individualūs užsakymai ir prekės, kurių nėra internetinėje parduotuvėje: Jeigu prekės nėra mūsų internetinėje parduotuvėje arba jos reikia specialiai užsakyti, pristatymas gali užtrukti iki 1 mėnesio. Prašome atsižvelgti į šį laikotarpį planuodami savo pirkinius.
Pristatymo kaina: Pristatymo kaina bus apskaičiuota pagal prekių svorį, pasirinktą pristatymo metodą ir pristatymo adresą. Pristatymo kaina bus pateikta prieš atliekant galutiną pirkimą.
Užsakymo apdorojimo laikas: Užsakymai bus apdorojami per 1-2 darbo dienas po apmokėjimo patvirtinimo. Atkreipkite dėmesį, kad apdorojimo laikas gali būti ilgesnis per intensyvius prekybos laikotarpius ar šventes.
Sekimo informacija: Kai Jūsų užsakymas bus išsiųstas, mes pateiksime Jums sekimo numerį, kad galėtumėte stebėti savo siuntos pristatymo statusą. Sekti užsakymą galėsite lengvai per siuntimo įmonės svetainę.
Pristatymo adresas: Užtikrinkite, kad pateiksite tikslią ir išsamią pristatymo informaciją apmokėjimo metu. Mes neatsakome už pristatymo vėlavimus ar problemas, atsiradusias dėl neteisingų adresų duomenų.
Nepavykę pristatymo bandymai: Jei pristatymas nesėkmingas dėl gavėjo nebuvimo ar neteisingo adreso, siuntimo įmonė pabandys iš naujo pristatyti arba paliks pranešimą apie siuntos atsiėmimą vietiniame pristatymo punkte.
Tarptautinis pristatymas: Mes siūlome tarptautinį pristatymą įvairiose šalyse. Tarptautinių užsakymų pristatymo laikas gali skirtis priklausomai nuo paskirties šalies muitinės ir importo reguliavimo.
Pažeistos ar prarastos prekės: Nedažnas atvejis, kad siunta atvyksta pažeista arba dingsta per pristatymą. Tokiu atveju, nedelsdami susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda. Mes bendradarbiausime su siuntimo įmone, kad išspręstume šią situaciją ir užtikrinsime Jūsų poreikių įgyvendinimą.
Šios pristatymo sąlygos siekia užtikrinti sklandų ir patikimą apsipirkimą „LILOVE“. Jei turite klausimų ar susirūpinimų dėl pristatymo, nedvejodami kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo komandą dėl pagalbos.